10 Mart 2012 Cumartesi

Ultima online oyunu hayatımdaki yeri


Bu Oyunu tam 4 sene boyunca oynadım gece gündüz bilgisayar başında bu oyun için vakit geçirdim ve 3 senedir oynamıyorum açıkcası özlüyorum biraz ama o zaman oynadığımız kişilerde aynı oyuna başlamıyacağı için şu anda tekrar oynamayı saçmalık olarak görüyorum. Çünkü o zaman benim gibi oynayanlarla birlikte Pagan Uo serverında çok güzel bir action ortamı vardı ama şimdi o oynuyanların hepsi ayrı bir yerde yani kimbilir nerde ya okuyorlar ya çalışıyorlar ya evlendiler vs. Ama o oynadığımız zamanlar bir anı olarak yerleşti hayatımıza. 7.sınıftayken oynamaya başlamıştım ve 11.sınıfa kadar yani Lise 3 e kadar oynadım 5 senemi verdim ve yaklaşık 3 senedir oynamıyorum ve mutluyum böyle :) Birçok arkadaş edinmiştim ama çoğuyla şu anda görüşmüyorum görüştüğüm sadece 5-6 kişi.
Neyse işin kısası Ultima Online senelerimi aldı ve şu anda sonuç 0 :) sadece anlık oynanan ve zevk alınan bir oyundu

Saygılar Emre Demir
Yıllar önce kapanan Pagan Uo oyuncusu

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Bu Yazı Hakkındaki Düşüncelerinizi Yazınız