15 Mart 2012 Perşembe

200. blog yazım

Bu blogu 2009 Haziran ayında açmıştım ve uzun zaman aradan sonra 1 aydır düzenli olarak blogumla ilgileniyorum. 2009 - 2012 arası 3 sene var bu 3 sene bu bloga hiç özen göstermedim ama artık Emre Demir bloguma backlink kazanmaya çalışıyorum bu 3 sene neden hiç yazı yazmadığıma gelince.. 2009 Haziran ayında sıkı bir YGS sınavına hazırlanma sürecine başladım lise son sınıfta dershaneye gittim çalıştım çabaladım ve üniversiteyi kazanamadım ertesi sene tekrar hazırlandım yani 2010 - 2011 yıllarında dershaneye gittim haftaiçi olarak sıkı hazırlandım ve hayatımda hiç çalışmadığım kadar ders çalıştım istediğim puanı alamasamda 200bin civarlarındaydı sıralamam ve alanım olan Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği'ni okumayı çok istiyordum. Fakat 20 puan gibi komik bir puan farkıyla kazanamadım tercihlerim gelmedi ek tercihlere kaldım ve  Biyokimya bölümüne yerleştim ek yerleştirmelerde ( tabi tercihlerin çıkmaması durumundaki psikolojiyi yaşamayan bilemez ) sonuç olarak şu an Üniversite okuyorum bölümümden memlunum inşallah verimli bi şekilde okuyup bitiririm. Bu blogumuda elimden geldiği kadar güncel tutmaya çalışacağım bu 200. yazım nice nice 200.yazılara :)

Emre Demir

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Bu Yazı Hakkındaki Düşüncelerinizi Yazınız