19 Mart 2012 Pazartesi

Ajdarın yeni şarkısı Şahdamar dinle 19 mart video şarkı sözleri

Ajdar yepyebir bir şarkıyla sizlerle :)) ajdar şahdamar şarkısı izle ajdar şahdamar video klip dinle ajdar şahdamar şarkısı sözleri: Rengim sensin gökkuşağım ben senin anla artık tek aşkımsın hayatımın tek pınarısın şahdamar ajdarr neden canım demiyorsun sen bana sana nasıl kulaağa şaştım adım adım gel arkandayım sevgilim sen nerdesin sevgilim her yağan yağmurdan sonra çıktım geldim yedigün yedi gece allahtan dilek diledim şahdamarımsın sen benimsin nasılsın böyle bakan birinden zarar gelmez dediler inan çok sevindim şahdamar ajdar şahdamarımsın kii.. candamarımsın ki şahdamarım tuttu çek üzerimden bu kara bulutu aşka susadık sende şah damarımsın sen benim candamarımsın canım ciğerim şah şah şah damarımsın ne atar damar nede aort damarı şah damarım olsa bir işe yaramaz hey hey hoşgeldin yeni hayat selam olsun kıskannlara inat sora sora bağdat bulunur derler nasılsın herkez seni merak eder durur sen arayınca telefonum  öter kılcal damarlar nedir ki

Get Adobe Flash player

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Bu Yazı Hakkındaki Düşüncelerinizi Yazınız