5 Ağustos 2010 Perşembe

Devlet bahçeli salihlide videosu izle

Salihli ilçesine gelen Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkanı Devlet Bahçeli, 12 Eylül 2010 tarihinde yapılacak referandumun sıradan bir referandum olmadığını söyledi.
Sevgi Yolu'nda yürüyerek esnafı ve vatandaşları selamlayan Devlet Bahçeli, parti binasında halka hitaben bir konuşma yaptı."Devletin başına devlet gelecek" sloganlarıyla konuşması kesilen Bahçeli "12 Eylül'de Hayır oyu kullanarak bu hükümete gerekli uyarıyı siz yapacaksınız" dedi.
12 Eylül 2010 tarihinde anayasa değişiklikleriyle ilgili bir referandum yapılacağını anlatan Bahçeli, şöyle konuştu: "Meclis'in onayı ile geçen 26 maddenin oylanması için yapılacak referandum sıradan bir referandum değil. Bu nedenle hangi siyasi partide olursak olalım sandığa giderek tercihimizi ortaya koyalım kullandığımız oyun rengi de 'Hayır' olmalı. Sandıkta tercihinizi Salihli olarak 'Hayır'dan yana kullanmalısınız. Hayır oyu kullanmak milli bir onurdur. Hayır oyları AKP'ye ve hükümete bir uyarı olacaktır."
12 Eylül 2010 tarihinde ortaya çıkacak farklı bir sonucun ülkemizin geleceğini etkileyeceğini anlatan Bahçeli, sözlerini şöyle sürdürdü: "Başbakan bazı kuruluşların ve kurumların yaptığı yatırımların açılışlarına devlet imkanlarını kullanarak katılıyor. Açılışlarda referandum gündeme geliyor ve milletimizden 'Evet' oyu kullanmalarını istiyor. Hayır diyenlerin CHP ve MHP olduğunu söylüyor. Hayır diyenleri sıralıyorsun da Evet diyenleri neden sıralamıyorsun Sayın Başbakan. Evet diyenleri, Barzani, Amerika ve Avrupa Birliği destekliyor. Ülke olarak biz kimlerin evet'ten kimlerin hayır'dan yana olduklarını çok iyi bilmeliyiz."
12 Eylül 2010 tarihinde yapılacak referandum için 40 günlük bir süreç kaldığını anlatan Bahçeli, şunları söyledi: "Tüm siyasi partileri irdeleyin.Ona göre karar verin. Hukuksuzluğa, ayrışmaya, yolsuzluğa, ızdıraba, riyakarlığa topyekün Hayır diyelim. Sayın Başbakan sana Salihli'den sesleniyorum. Demokratlıktan bahsediyorsun senin neren demokrat. Sen gizli gizli anayasa yapıyorsun, hazırladığın anayasada PKK'yı siyasallaştırıyorsun ve meclisteki çoğunluğa güvenip 17 yandaş medyanla Evet oyu istiyorsun. Ama milletimiz sana öyle bir tepki gösterecek ki şaşıracaksın."

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Bu Yazı Hakkındaki Düşüncelerinizi Yazınız