27 Nisan 2016 Çarşamba

General Mobile GM 5 Plus ile çekilmiş fotoğraflar

General mobile markasının son telefonu olan GM 5 Plus 999 Tl'lik fiyatı ile 15 Nisanda Türkiyede satışa sunuldu. Bugün içerisinde bende bu fotoğrafı alacağım çektiğim fotoğrafı bu adreste sizlerle paylaşacağım mutlaka takipte kalın...
27 Nisan 2016 Saat 10:50
-------------

Söz verdiğimiz gibi arkadaşlar saat 19:20 Şu anda telefonu aldım ve çektiğim fotoğrafları buraya yüklüyorum ben beğendim ve telefonu aldım karar sizin..
--

29 Nisan 2016
Arkadaşlar bugün çektiğim fotoğraf bence kalitesi mükemmel. Güneşli bir havada çektim fotoğrafı gayet müthiş görüntü.. Aşşağıdaki diğer fotoğraflarda hava bulutluydu.
Fotoğraflara tıklayıp bakabilirsiniz






------












0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Bu Yazı Hakkındaki Düşüncelerinizi Yazınız